• RO EN FR


Update date:

Search

Page 5

Search: 2025 05 14


Biroul UCESIF
2025-04-17

Biroul UCESIF…

Participarea CES România la Biroul UCESIF 17 aprilie 2025…more
ESC Plenary Session Agenda 2025-04-16
2025-04-16

ESC Plenary Session Agenda 2025-04-16…

Ordinea de zi din 16.04.2025 ora 09:30 - ONLINE…more
Aviz referitor la propunerea legislativă pentru modificarea Legii nr.227/2015 privind Codul fiscal (b105/26.03.2025)
2025-04-16

Aviz referitor la propunerea legislativă pentru modificarea Legii nr.227/2015 privind Codul fiscal (b105/26.03.2025)…

Obiectul de reglementare îl reprezintă neimpozitarea veniturilor rezultate din reducerea creanțelor datorate de contribuabilul…more
ESC Plenary Session Agenda 2025-03-05
2025-03-05

ESC Plenary Session Agenda 2025-03-05…

Ordinea de zi din 05.03.2025 ora 13:00 - ONLINE…more
ESC Plenary Session Agenda 2025-02-19
2025-02-19

ESC Plenary Session Agenda 2025-02-19…

Ordinea de zi din 19.02.2025 ora 12:00 - ONLINE…more
Aviz referitor la propunerea legislativă pentru completarea Legii nr.272 din 21 iunie 2004 privind reforma în protecția și promovarea drepturilor copilului, republicată în Monitorul Oficial nr.159 din 5 martie 2014 și pentru completarea Legii nr.292 din 20 decembrie 2010 privind asistența socială, publicată în Monitorul Oficial nr.905 din 20 decembrie 2011 (b3/22.01.2025)
2025-02-19

Aviz referitor la propunerea legislativă pentru completarea Legii nr.272 din 21 iunie 2004 privind reforma în protecția și promovarea drepturilor copilului,…

Obiectul de reglementare îl reprezintă instalarea și menținerea în stare de funcționare a unor sisteme de supraveghere…more
Erasmus Project Meeting
2025-02-18

Erasmus Project Meeting "Demographic Challenges of Europe and the Issues Involved"…

Participarea CES România la cea de-a cincea reuniune a Proiectului Erasmus pentru societățile civile „Provocări demografice…more
ESC Plenary Session Agenda 2025-02-05
2025-02-05

ESC Plenary Session Agenda 2025-02-05…

Ordinea de zi din 05.02.2025 ora 12:00 - ONLINE…more

Partner